יום 1

אבא ואני ארזנו לסוף השבוע המורחב שלנו, נפרדנו מאמא ואחותי בחזרה באלבמה ויצאנו לדרך הפתוחה. אבא לא ידע מה תהיה ההפתעה שלו ליום האב השנה. כל מה שהוא ידע זה שאנחנו נשארים מחוץ לבית לכמה ימים. במהלך הנסיעה שוחחנו על העבודה שלו, על הזמן שלי באוניברסיטה וכל השיחות הרגילות ברכב. תמיד הייתי קרוב אליו ואהבתי את זמן הקשר שהיה לנו כשהיינו רק אני והוא. הדבר היחיד שהתחרטתי עליו עד כה היה שמעולם לא באמת סיפרתי לו שאני הומו. אחרי 5 שעות, התחלנו לראות את השלטים לירושלים. אבא התחיל להתרגש, כמו ילד גדול, כשהוא התחיל להבין מה תהיה ההפתעה שלו. לא היינו בדיסני וביוניברסל כבר שנים. הפעם האחרונה שהלכנו, עדיין גרתי בבית, והיינו יחד בחופשה משפחתית. נכנסנו לדרך הבינלאומית ולמלון שיהיה הבית שלנו לכמה ימים הקרובים. חנינו את הרכב, לקחנו את המזוודות ונרשמנו בקבלה. חדר 1412, הקומה הארבע עשרה, איזה נוף הולך להיות לנו. פתחנו את הדלת, החדר היה ענק, חדר האמבטיה משמאל, ואז קצת הלאה חדר השינה עם 2 מיטות קינג סייז, טלוויזיה גדולה ונוף מדהים של הדרך הבינלאומית ומתחם הפוינט מתחת לחלון המלון שלנו. "שאטגאן" אבא צעק כשהוא קפץ על המיטה הקרובה. חייכתי אליו לפני שזרקתי את התיק שלי על המיטה ליד החלון. פרקנו ואז עברתי על התוכניות לסוף השבוע המורחב עם אבא. ארוחת ערב מאוחר יותר ולילה מוקדם. התוכנית למחר הייתה דיסני כל היום ואז ארוחת ערב ושתייה, ואז כמה שעות זמן אישי להירגע. ידעתי שאבא אוהב שיהיה לו זמן שקט לעצמו לפעמים. בבית בערב תמיד היה לו כמה שעות במערת הגברים שלו להירגע בערב. זה ייתן לי הזדמנות שיהיה לי קצת זמן לעצמי ואולי קצת כיף. יום האב יהיה יוניברסל, ארוחה ואז זמן להירגע שוב. ואז לבסוף יום שני, כל מה שאבא רצה לפני הנסיעה הביתה. אבא קם והתחיל להרים את החולצה שלו, "אני הולך להתקלח". הוא זרק את החולצה על המיטה, בעט בנעליים ובגרביים שלו והוריד את המכנסיים. כשהוא מוריד את הבוקסר, לחי שמאל שלו הראתה קעקוע גולגולת. הוא התכופף מעט כדי להרים את הגומי מהרגל שלו וחשף את החור השעיר שלו. למרות שראיתי את זה אלף פעמים שאלתי אותו את השאלה, "מתי עשית את הקעקוע אבא?" "אחד החברים שלי מהצבא העז אותי כשאני הייתי שיכור." הוא נכנס לחדר האמבטיה וקול המקלחת עימעם כל שיחה נוספת. פתחתי את הטלפון שלי ובדקתי את חשבון הגריינדר שלי. מי היה באזור המקומי? מיד, היו מספר בחורים רק מטר אחד ממני, הם היו באותו מלון כמוני. שלחתי הודעות לכמה מהם לראות אם מישהו מעוניין להיפגש מחר בלילה. חלקם הגיבו, חלקם רק רצו להחליף תמונות, וזה היה בסדר מבחינתי. בחור נשוי בחופשה עם משפחתו רצה שמישהו ימצוץ לו. דייל אוויר רצה שיזיינו אותו לפני שהוא טס בחזרה לבריטניה. התחלתי להתקשות. המקלחת הפסיקה לרוץ ושמתי את הטלפון בצד. אבא יצא כשהוא משפשף את גופו במגבת, הזין שלו קופץ כשהוא מתייבש. היינו די פתוחים לגבי הגופים שלנו, אז זו לא הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותו עירום. זה היה כמו להיות אחד מהחבר'ה בחדר הכושר. בודק את הזבל שלו, הזין שלי עדיין התכווץ כשהוא ייבש את החריץ שלו. "אתה הולך להתקלח?" "לא הלילה, אבא, אני בסדר. אני אתקלח בבוקר". אבא ראה אותי עירום הרבה פעמים, אבל היה לי חצי זקפה והרגשתי קצת נבוך. אבא התלבש ויצאנו מהמלון. מצאנו מסעדה, אכלנו ארוחה נהדרת ושתינו כמה משקאות כדי להירגע לפני שהחלטנו לקרוא לזה לילה, כי זה היה יום ארוך. בחזרה במלון התפשטתי עד הבוקסר ונכנסתי למיטה. אבא, כמו אבא, הלך לגמרי עירום למיטה שלו, תוך 10 דקות, יכולתי לשמוע קולות נשימה עמוקים ואז נחירות. לקחתי את הטלפון מהשולחן בצד והתחלתי לגלול. כמה שמות נוספים הופיעו עכשיו באפליקציית גריינדר שהיו במרחק של מטר אחד. ההודעות התחילו. בחור אחד היה כאן לכנס וחיפש כיף הדדי, אשתו והילדים בבית, אז הוא רצה חוויה דיסקרטית. בחור אחר היה כאן עם החבר שלו והם חיפשו שלישייה. ואז בחור אחר עורר את סקרנותי. חווית "בוא ותלך" אנונימית, הוא רצה שמישהו יבוא לחדר שלו, ינצל את החור שלו, ואז ילך. בלי דיבורים, בלי לדעת מי זה מי, לגמור בתוכו ואז ללכת. הזין שלי התחיל לגדול. שלחנו הודעות אחד לשני. הפרופיל שלו היה ריק, שלי היה רק תמונה של החזה שלי כי עדיין הייתי קצת לחוץ לגבי היציאה מהארון. שלחתי לו תמונה שמורה של הזין שלי והוא שלח לי תמונה של התחת שלו. "בוא תמלא אותי עכשיו" הוא שלח הודעה. "באיזה חדר אתה?" שלחתי חזרה. "חדר 1209, אני אשאיר את הדלת פתוחה מעט והאורות כבויים, הווילונות סגורים, פשוט תבוא ותזיין אותי." הזין שלי פועם עכשיו, האם אני צריך לצאת או לא. ידעתי שאבא ישן כבד כשהוא במצב נחירה, אז אולי אוכל לצאת ולחזור תוך שעה והוא לא יידע. תמיד יכולתי להמציא…

תירוץ שלא יכולתי לישון ויצאתי לטייל אם הוא יתעורר. שמתי מכנסיים קצרים, חולצת טי ונעליים. לקחתי את כרטיס החדר והטלפון שלי ביד, ויצאתי בשקט מהחדר שלנו. במורד המסדרון, נכנסתי למעלית ולחצתי על קומה 12. המכנסיים הקצרים שלי היו צמודים עם הזין שלי דוחף נגדם. שלחתי הודעה "אני בקומה 12, אהיה שם תוך שניות". במורד המסדרון, חדר 1201, 1202, הרצפה חורקת כשאני הולך, קצת יותר רחוק והדלת של חדר 1209 הייתה פתוחה. דחפתי את הדלת קדימה ויכולתי לראות שהחדר היה זהה לשלנו, חדר האמבטיה בצד, והמיטות מוסתרות חלקית מעבר לקיר של חדר האמבטיה. עיניי הסתגלו ובמיטה הרחוקה יכולתי לראות רק את התחת העירום של הבחור מהאור של המסדרון. הוא היה על ברכיו מחכה שאצטרף. סגרתי את הדלת מאחוריי. האור מהמסדרון נעלם ועכשיו הייתי צריך לחכות שוב להסתגלות לחושך של החדר. הלכתי לאט קדימה, ידי לפניי כדי להנחות אותי נגד הקיר, עברתי את חדר האמבטיה, ואז את המיטה הראשונה. כשהגעתי למיטה השנייה, יכולתי להרגיש בשר נגד אצבעותיי. הרגליים והשוקיים השעירות של הזר שלי. החלקתי את אצבעותיי כלפי מעלה ושפשפתי את לחיי התחת שלו והרגשתי את החום של גופו. הורדתי את הנעליים והחלקתי את המכנסיים הקצרים והתחתונים שלי למטה. הזין שלי עמד דום. נשענתי קדימה והתחלתי לנשק את בשרו, את הישבנים החמים בידיי, מלטף אותם ומשפשף אותם. יכולתי לשמוע אותו גונח מעט במגע שלי. הלשון שלי החליקה לתוך החריץ. הטעם של גבר כשאני מריץ אותה לאורך החור. מושך את לחייו בנפרד, הנחתי את הלשון שלי עמוק יותר. הוא גנח יותר. אכלתי את הכוס שלו, טורף את החור הגברי שלו, מרטיב אותו מוכן לפעולה נוספת. מצצתי את אצבעי, רוק מטפטף למטה, לפני שהנחתי אותה לאורך הרכס של החור שלו. ואז לאט, מאוד לאט, התחלתי להחליק אותה פנימה. בעדינות בהתחלה. מאכיל אותה פנימה והחוצה. מוצץ את אצבעי שוב. החזרתי אותה פנימה, הפעם בצורה נמרצת יותר. הוא גנח חזק יותר. הזין שלי היה מוכן להתפוצץ, אבל הוא היה צריך להיות בתוכו. "יש לך קונדומים וחומר סיכה?" שאלתי אותו. ידו הגיעה לעברי עם בקבוק. "בלי", הוא לחש. בדרך כלל הייתי משתמש בקונדומים עם זרים אבל הייתי כל כך חרמן, ואני יודע שאני נקי ולוקח פרפ, אבל הזין שלי דיבר הלילה. לקחתי את הבקבוק ממנו, סחטתי קצת מהנוזל על אצבעותיי ואז שפשפתי אותו על החור שלו. החומר סיכה הרגיש נחמד כשהאצבע שלי עכשיו הפכה לשתיים בתוכו. מזיין אותו באצבעות, כמו זין הוא מלמל "כן, תזיין". הגיע הזמן לדבר האמיתי. עמדתי ומרחתי את הלושן על הזין שלי. מחליק אותו למעלה ולמטה על הציר, מוודא שיש לי הרבה על כולו. הנחתי את הבקבוק, תפסתי את התחת שלו ומשכתי אותו לעברי. מרגיש את החור שלו, כיוונתי את הזין שלי לעברו. הראש פועם בעדינות נגד השפה. הוא דחף אחורה והקצה של הזין שלי החליק פנימה. כבר הייתי קרוב לגמור הייתי צריך להאט. הייתי צריך לקחת שליטה, הושטתי קדימה והרגשתי את הכתפיים השעירות שלו. מושך אותו לעברי, הזין שלי החליק עמוק יותר בתוכו עד שכל שבעת האינצ'ים היו בפנים. עצרתי לכמה שניות, לפני שהחלקתי החוצה. דחפתי שוב פנימה. הצעקות המוחנקות שלו היו צעקות של הנאה כשאני מניח שהוא אוכל את הכריות שלו בשלב הזה כדי להטביע כל רעש. הזיון שלי הפך לנמרץ יותר והחזקתי את מותניו כשמשכתי אותו על הזין שלי. רציתי שהוא ירגיש כל אינץ' ממני בתוכו. דוחף את רגליו רחוק יותר. נשענתי מעליו, זיון עמוק וחזק יותר. הזין שלי כמעט מחוץ לחור שלו, ואז כולו בתוכו בתנועה אחת מהירה. הרגשתי את הזרע מצטבר בכדורים שלי. "אני הולך לגמור" "כן, כן בתוכי" באה הצעקה המוחנקת. ההתכווצות הראשונה כאבה כי הייתי כל כך קשה, אבל אז הגלים הבאים של הזרע שירו עמוק בתוך החור שלו הרגישו כל כך טוב. נשכבתי על גבו קצת בזמן שהכדורים שלי סיימו להתרוקן בתוכו. החלקתי את הזין שלי החוצה. הושטתי יד להרגיש את התחתונים והמכנסיים הקצרים שלי, שמתי אותם בחזרה ואז החלקתי את הנעליים שלי ויצאתי. המסדרון חרק שוב כשצעדתי למעליות. בחזרה בקומה 14, פתחתי בשקט את דלת החדר שלי. אבא עדיין נחר. שטיפה מהירה של הזין שלי בחדר האמבטיה ואז התפשטתי ונכנסתי למיטה. בודק את גריינדר, הייתה לי הודעה מהבחור שזיינתי עכשיו. "תודה שוב על ההזרעה, אהבתי את הזין שלך בתוכי." שמתי את הטלפון בצד והלכתי לישון. זה הולך להיות חופשה נהדרת.

Avatar photo

By יעל אפק

יעל אפק היא סופרת נלהבת שמרגישה חיבור עמוק לתחום הספרות הארוטית. היא אוהבת לשלב בין תשוקה ורגש בסיפוריה, ותמיד מחפשת דרכים חדשות להעביר חוויות חושניות ואינטימיות דרך המילים. יעל כותבת במיוחד עבור הקהל הישראלי ומאמינה שדרך הסיפורים שלה היא יכולה ליצור חיבור רגשי עמוק בין הקוראים לתכנים. מלבד הכתיבה, יעל גם אוהבת לפרסם סיפורים של אחרים, מתוך אמונה שכל אחד יכול למצוא את מקומו בעולם הארוטי ולשתף את החוויות שלו עם הקוראים.