אני ראובן. הייתי בן 19 בזמן האירוע הזה. אני שייך למשפחה שמרנית המתגוררת בדרום ישראל. הסיפור הזה הוא עליי ועל דודתי (אשת אחיו הבכור של אבי). תכננו לצאת לטיול לעיר הררית במהלך חופשת הקיץ שלי ושל בן דודי. זה היה מיד לאחר בחינות הבגרות שלי. תכננו לנסוע לירושלים ולהישאר שם במשך 5 ימים. תכננו הכל, ארזנו את חפצינו והזמנו וילה פרטית ל-5 ימים ושילמנו עליה גם כן. יום לפני היציאה, דוד שלי היה עסוק בפגישה חשובה במטה משרדו שהיה במרחק 700 קילומטרים והוא היה צריך לעזוב מיד בטיסה, והמכללה של בן דודי נפתחה מחדש ביום השלישי של הטיול שלנו. עכשיו, רק דודה שלי ואני נותרנו. כשחשבנו לבטל את החופשה, דוד שלי התעקש שדודה שלי ואני נלך ונרגע את עצמנו והוא ילך למשרדו ובן דודי יטופל על ידי העוזרת שלהם. הייתי מאוד שמח כששמעתי את זה והייתי בעננים כי הייתי עומד להיות עם הדודה החלומית שלי לבד במשך 5 ימים. הייתי מאונן עליה פעמים רבות. ריגלתי אחריה בכל פעם שהייתי אצלם וצילמתי כמה תמונות וסרטונים עירומים שלה לפני ואחרי המקלחת. למחרת הורדתי את דוד שלי בשדה התעופה והתחלתי את המסע עם דודה שלי. זה היה מסע של 5 שעות ובמהלכו עצרנו לארוחת צהריים, תה ושירותים. הייתי כל כך סקרן לראות את דודה שלי משתינה אבל זה לא הולך לקרות. דיברנו כמעט כל שנייה של המסע על החיים שלנו, תוכניות לעתיד, משפחה, כספים וכו'. היא הייתה מאוד נינוחה והרגישה בטוחה איתי. היא לבשה סארי משי והבושם שלה שמר אותי קשה במשך זמן רב. היא נראתה מאוד יפה. החמאתי לה על הלבוש שלה והודיתי שהיא נראית סקסית והיא הסמיקה. היא הייתה בת 50. לבנה במראה אבל נראתה בכושר וסקסית. המבנה שלה הרשים אותי מאוד. חזה מוצק בגודל מתאים, ירכיים מעוקלות וישבן שופע גרמו לי להשתוקק אליה. כשהגענו לוילה חניתי את הרכב ופרקנו את המזוודות. קיבלנו את המפתח מהמנהלת והיא עזבה את המקום. לקחנו את התיקים שלנו לתוך הוילה. הוילה הייתה די גדולה והיו בה 2 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה צמודים עם ג'קוזי, מטבח וסלון. לקחתי את התיקים שלי לחדר השינה הראשי בקומה הראשונה. ציפיתי שדודה שלי תצטרף אליי באותו חדר אבל התנהגתי כאילו אני רוצה להיות לבד. אבל היא אמרה שהיא תרגיש בודדה למטה ושאלה אם אני אתן לה לישון בחדר שלי. היססתי והסכמתי. לא באמת היססתי. מהר מאוד עברנו לחדר השינה שלנו! התארגנו אחרי המסע הארוך ויצאנו לארוחת ערב. חקרנו את המקום עד חצות וחזרנו לוילה. זה היה מאוד נעים, יוקרתי ויקר כמובן. המזרן בחדר היה מאוד נוח וגמיש שבו אני הולך לזיין את דודה שלי בקרוב מאוד. היא החליפה לחלוק לילה בזמן שהייתי בשירותים והלכה לשירותים ברגע שיצאתי. התאכזבתי לראות שהיא החליפה את התלבושת שלה ואני החלפתי למכנסיים קצרים וחולצת טי. היא חזרה אחרי כמה דקות ונכנסנו למיטה. שנינו היינו מאוד עייפים. היא שלחה הודעה לדוד שלי שהגענו בשלום. דודה התלוננה על כאבים ברגליים. הצעתי לעסות לה את הרגליים והיא שמחה והסכימה. התחלתי לעסות לה מהבהונות ועד השוקיים והברכיים. היא קיבלה שיחה מדוד שלי כי הוא ידע שהיא לא ישנה כי היא שלחה לו הודעה כמה דקות קודם לכן. הוא חקר אותה על המסע שלנו והוילה. בינתיים התחלתי לעסות לה עד הירכיים. היא עדיין דיברה עם בעלה שהיא הולכת לבגוד בו בקרוב. היא לא הרגישה מבוכה או הגיבה כשעיסיתי לה את הירכיים אלא פישקה קצת את רגליה ונרגעה. החלוק שלה היה עכשיו ליד הירכיים. לאחר שסיימה את השיחה היא איחלה לי לילה טוב והודתה לי על העיסוי וביקשה ממני לישון. נשכבתי לידה. החדר היה קר אז כיסיתי אותה ואותי בשמיכה ונרדמנו. החלוק שלה עדיין היה ליד הירכיים. אמשיך בחלק הבא.

Avatar photo

By יעל אפק

יעל אפק היא סופרת נלהבת שמרגישה חיבור עמוק לתחום הספרות הארוטית. היא אוהבת לשלב בין תשוקה ורגש בסיפוריה, ותמיד מחפשת דרכים חדשות להעביר חוויות חושניות ואינטימיות דרך המילים. יעל כותבת במיוחד עבור הקהל הישראלי ומאמינה שדרך הסיפורים שלה היא יכולה ליצור חיבור רגשי עמוק בין הקוראים לתכנים. מלבד הכתיבה, יעל גם אוהבת לפרסם סיפורים של אחרים, מתוך אמונה שכל אחד יכול למצוא את מקומו בעולם הארוטי ולשתף את החוויות שלו עם הקוראים.