המכללה הייתה סגורה לקיץ והסוף שבוע הבטיח להיות פרוע, אני ואד היינו בדרכנו לבקתה בעיירה הקטנה שבה ביליתי את הקיצים שלי בילדותי. סבא וסבתא שלי בנו את המקום בסביבות שנת אלף תשע מאות, אבל בשלושים השנים האחרונות זה היה מקום המפלט של ההורים שלי. עכשיו זה היה מרכז המסיבות עבורי ועבור חבריי. הגשר נשטף לפני כמה שנים כך שהדרך היחידה להגיע הייתה או הליכה של מייל דרך השכנים או חציית הנחל. תלוי בעונה, עומק המים נע בין שישה אינצ'ים לחמישה רגל, זורמים על קרקע חצץ. זה היה רבע מייל מהמרכז העירוני אבל מוקף בעצים ושיחים כך שזה נראה כמו מאה מייל מכל מקום. אספנו את בת הדודה שלי, סינדי, היא גדלה ולא ראיתי אותה כמה שנים, ובגיל שמונה עשרה היא פרחה לאישה צעירה ויפה. היא בעצם בת דודה שנייה שלי, אבל די קרובה לגילי ותמיד היינו מבלים יחד כילדים. כשעברנו ליד וראינו את הדודה שלי, סבתא שלה, היא רצתה להצטרף אלינו לראות את הבית הישן. היא לבשה חולצת טיוב לבנה ומכנסיים קצרים ונראתה טוב, החבר שלי ניסה לשלוט בעיניו ולא לרייר כשהיא טיפסה לתוך הדודג' הישן שישב בינינו. פנינו לבקתה וחנינו ליד גדת הנחל ופרקנו את המכונית. המים זרמו בעומק של כשני רגל במרכז שבו החלטנו לחצות, רובו לא היה רע אבל זה היה קרוב יותר מאשר לשאת את הדברים מסביב. אד ואני היינו כאן לסוף השבוע, מתכננים קצת דיג, הרבה שתייה, ובתקווה גם קצת חברה נשית. אמרתי לבחורה מקומית שאני מכיר שנהיה שם, והחברה של אד הייתה אמורה לנסוע אלינו בערב. עשינו כמה נסיעות חצייה עם האוכל ושאר הדברים שלנו לצד השני. בנסיעה האחרונה אד היה בראש עם שתי ארגזי בירה על כתף אחת ואני עם צידנית מלאה באוכל, סינדי שיחקה במים הקרים לאורך הקצה והתחילה לחצות במעלה הזרם מאיתנו. בגובה של מטר שישים ובמשקל של כארבעים קילו, סינדי לא הייתה בחורה גדולה בשום אופן, אבל החזה שלה התפתח למידה 34C והתאים לה היטב. המים הקרים הצליחו "להדליק את הפנסים שלה" ושנינו נהנינו מהמראה, כשלפתע היא החליקה לתוך חור ונכנסה לגמרי מתחת למים. כשהיא עלתה היא הייתה בזרם, ידיה מתנופפות ולא מצליחות להעמיד את רגליה. למזלה היא צפה ישר לכיוון אד, הוא עשה שני צעדים קדימה והרים אותה ביד אחת, זורק את הבחורה על כתפו, החולצת טיוב שלה יורדת למותניה. היא משכה את השיער שלה מהעיניים והסתכלה עלי, הייתי כחמישה רגל מאחוריהם ובוהה בבחורה חצי עירומה יפהפייה. היא חייכה אלי חצי מנסה לכסות את הפטמות הוורודות הקשות שלה כשהיא קופצת על כתפו של אד; היא סידרה את החולצה שלה כשהוא הוריד אותה בצד השני. גם אז, החולצה והמכנסיים הרטובים שלה השאירו מעט לדמיון. כששמנו את הבירה והאוכל שמענו קולות בחוץ, בת' הגיעה במכוניתה לראות את אד. בת' הייתה בחורה נחמדה, אבל לעיתים קרובות היא התייחסה לאד בצורה גרועה, היא הופיעה בג'ינס וחולצת טי כהה. בחורה גדולה, בגובה של מטר שבעים ושמונה ומשקל של כשבעים קילו או יותר, היא שמרה על החזה הגדול שלה קשור בחזייה, למעשה אני לא זוכר אותה אי פעם בלי חזייה אלא אם כן זה היה בבריכה עם בגד הים שלה. היא התלוננה על להירטב בחציית הנחל. איתה הייתה ברב, הבחורה המקומית שציפיתי לה, בת' ניסתה לחצות ולהישאר יבשה, אבל ברב פשוט הלכה דרך הנחל בלי לדאוג למעט מים. ברב הייתה מלכת הרודיאו המקומית לפני שנתיים, ואנחנו יצאנו לסירוגין מאז, ברב גבוהה, ממש גבוהה, מטר תשעים או יותר ובנויה היטב! חזה גדול עם ירכיים פרופורציונליות היא הזכירה לי דוגמנית. היא לבשה מכנסיים קצרים וחולצת טי צהובה קשורה מתחת לחזה, הבד הצמוד לא השאיר ספק שהמידה D שלה לא צריכה חזייה! הבנות הכירו אחת את השנייה, סינדי פגשה את ברב בעבר כשהיא בילתה את הקיצים עם סבתא שלה מקומית וברב ובת' חגגו איתנו בעבר. שלוש הבנות הסתדרו והן פנו לחוף בזמן שאד ואני נכנסנו לקחת קצת בירה. "החוף" הוא עיקול בנהר שבו הצטברו החולות במשך השנים והשאירו חוף חולי של עשרים רגל מוסתר מכל דבר חוץ מהנחל. עצים משני הצדדים וממול שמרו על עיניים חטטניות בחוץ. כשנשאנו את הצידנית לכיוון החוף שמענו את הבנות מצחקקות, שלושתן היו עם ראשיהן יחד והתפרקו כשירדנו בשביל. כששמנו את הצידנית ליד הנחל שלוש הבנות נעלו זרועות ודחפו אותנו לכיוון הנחל, התגובה הראשונה שלי הייתה לתפוס בחורה בכל יד ולמשוך. אד נראה שהיה לו אותו רעיון אבל כקשר הוא התמקם מאחוריהן ודחף את התוקפות שלנו לנחל. נפלתי אחורה לתוך החור מאחוריי נושא שתי בנות מעליי. כולנו עלינו מתנשפים וצוחקים, החולצה של סינדי שוב הייתה סביב מותניה מה שגרם לצחוקים נוספים מאיתנו.

חולצת הטי שלה חשפה את כל מה שהיה לה; קילפתי את החולצה שלי וזרקתי אותה על החוף. מעל הראש שלי עף הבזק צהוב; הסתובבתי וראיתי את ברב חצי עירומה, שדיה המחודדים מצביעים ישר עלי. "היי, אם אתה יכול לעשות את זה…" "ווו הוו!!" צעקה סינדי כשהיא קילפה את החולצה שלה, היא עפה לחוף. אד הוריד את שלו וכל העיניים הופנו אל בת', היא עמדה עם פה פתוח, החזייה הלבנה שלה זוהרת דרך החולצה. "לא אני! אני עפה מפה!" היא יצאה מהנחל וטיפסה על הגדה לכיוון הבקתה. אד הסתכל מסביב על שני זוגות השדיים הנוצצים באור השמש, מלמל משהו והתחיל לעלות בשביל אחריה. הבנות האחרות ואני השפרצנו מים והשתעשענו. כמובן שהן התאחדו נגדי והטביעו אותי כמה פעמים, אבל למזלי הידיים שלי נפלו למקומות מעניינים על שתי הבנות. אחרי כ-15 דקות קפאנו וחזרנו לחוף להשתזף. עם השמש החמה שמייבשת את גופינו, סקרתי את היופי ששוכב איתי, לא משנה כמה נשים אני רואה, זה אף פעם לא מפסיק להדהים אותי ההבדלים העדינים בשדיהן. הפטמות הוורודות של סינדי רוכבות גבוה, עורה הלבן היה מעט כהה סביב קווי חולצת הצינור אבל לבן חלבי סביב שדיה. ברב הייתה הגדולה ביותר, בגובה ובגודל החזה; שדיה הגדולים הגיעו לנקודה עם הפטמות שלה מובילות את הדרך. העטרה הקטנה והשזופה שלה כמעט ולא קיימת, היופי לא היה מבוזבז עלי, מכנסי הג'ינס שלי שמרו על הזקפה שלי מלהיות ברורה מדי. החלטנו ללכת לבדוק מה קורה עם אד ובת', הם היו נעדרים כבר 45 דקות, אז אספנו את הבגדים שלנו, נאנחתי באכזבה כשהבנות לבשו את החולצות שלהן והלכנו לכיוון הבקתה. כשקרבנו אליה שמענו את חריקות הקפיצים הישנים ואת רמות הגניחות של בת' עולות בעיצומו של הסקס. סימנתי לבנות להיות בשקט והראיתי להן דרך לחלון האחורי. התריסים היו סגורים אבל הלוחות לא היו מאוד צמודים אז היה לנו סדק בגובה של אינץ' ובאורך של ארבעה רגלים להציץ דרכו. הם היו על המיטה בצד השני של החדר מהנקודת תצפית שלנו, הנוף היה מושלם, החדר היה מואר היטב. בת' הייתה למעלה, דופקת מעלה ומטה על הזין הנוקשה של אד; שדיה הגדולים בגודל מלון קופצים בחופשיות. הרגשתי את ידה של ברב מלטפת את גבי וחזי, הצצתי במהירות, חולצת הטי של ברב הייתה מעל שדיה, ידה השנייה משחקת עמוק במכנסיה. וסינדי נעלמה… תשומת ליבי חזרה לחלון ואז ראיתי אותה, עומדת בדלת, ממש מחוץ לטווח הראייה של הנמצאים בחדר הייתה סינדי. היא נופפה לנו ואז התפשטה באיטיות, הורידה את חולצת הצינור שלה ואז ניערה את שדיה לכיווננו, מכנסיה נפלו וחשפו תחתונים לבנים שקופים. היא הורידה אותם נמוך על מותניה ממש מעל קו השיער, ואז הסתובבה והתכופפה במותן ועשתה הצגה של הורדתם מעל ישבנה הרזה והורדתם מקרסוליה. סינדי עמדה מסובבת את תחתוניה בדלת, מתגרה ומקניטה אותנו, משולש האהבה שלה מכוסה בשיער בלונדיני כמעט לבן. היא ירתה את תחתוניה לכיוון החלון ונכנסה לקן האהבה. בת' התמוטטה על חזה של אד; הוא חייך כשהסינדי העירומה עמדה מולו, מותניו נעים עמוק יותר לתוך בת' ומעוררים אותה שוב. כשראשה של בת' התרומם היא ראתה את הבחורה האחרת; היא התיישבה במהירות ולקחה נשימה עמוקה כאילו לצעוק כשסינדי נישקה אותה חזק על השפתיים. אד המשיך להזיז את מותניו בעוד בת' ניסתה בחצי לב להתרחק מהנשיקה של הבחורה, ידיה של סינדי מלטפות את שדיה של בת' ומתקדמות לעבר משולש האהבה שלה. בת' נרגעה ולחצה את שדיה אל סינדי, אד הרים את הבחורה הקטנה והניח אותה על חזה ואז החליק אותה על פניו. היינו מהופנטים מהמופע שהתרחש לפנינו; זו הייתה הפעם הראשונה שצפיתי במישהו אחר עושה אהבה. עכשיו צפיתי בבת דודה שלי עם החבר הכי טוב שלי והחברה שלו באותו זמן. שלושת "הבדרנים" הביאו אחד את השני לשיא עצום, ואז התכרבלו יחד. סינדי נתנה לנו נפנוף קטן ששותפיה לא ראו ואז התכרבלה לשינה. ידי כמעט נקרעה מהמקום כשברב תפסה אותה וגררה אותי לכיוון החוף. עד שהגענו לחוף אף אחד מאיתנו לא לבש דבר, נפלנו לחול ונגענו בגוף של השני ברעבתנות. פי מצא את הכוס הרטוב שלה, לשוני צוללת עמוק לתוך הנקטר המתוק שלה. היא זיינה אותי עם שדיה, מגרה את ראש הזין שלי עם לשונה כשהתשוקה שלה עלתה, היא גמרה חזק על פניי ודחפה את הכוס שלה על פי ועל אפי. ואז היא התגלגלה; "אני רוצה אותך בתוכי! עכשיו!" התחלתי להתגלגל עליה "לא לא, מאחור" על ידיה וברכיה נכנסתי אליה בדוגי סטייל. היא התנדנדה לאחור ודחפה אותי עמוק יותר, שדיה הגדולים קופצים כשנפגשנו. כשהתחלתי לגמור היא הניעה את מותניה חזק ודחפה אותי אחורה ואפשרה לה לשבת על ברכיי, השיא שלה פועם עם שלי. גופינו עדיין רעדו כששמענו את מחיאות הכפיים, על הרכס, יושבים, שותים בירה, היו אד, בת', וסינדי, השולחנות התהפכו עלינו ונתפסנו עירומים, ובגדינו מפוזרים לאורך השביל כשהגענו לחוף. מה יכולנו לעשות, עמדנו מחזיקים ידיים וקדנו לקהל שלנו, מאחוריהם הם הוציאו את בגדינו וזרקו אותם אלינו יחד עם…

בירה. היה ערב מאוחר אז כולנו הלכנו לבקתה ואכלנו ארוחה, צחקנו והתבדחנו ואז בסביבות שמונה סינדי אמרה שהיא צריכה לבדוק עם סבתה ותראה אותנו למחרת. בת' גם הייתה צריכה ללכת כי היה לה נסיעה של שעה ועוד הייתה צריכה לעבוד למחרת. ברב, אד ואני שתינו כמה בקבוקי בירה כשהיא הודיעה שהיא צריכה ללכת, עדיין גרה בבית היא הייתה צריכה לפחות לבדוק אז ליוויתי אותה הביתה. כשחזרתי אד כבר נרדם במיטה שלו אז זחלתי למיטה השנייה והלכתי לישון. ישנתי שינה חסרת חלומות שהאלכוהול מביא עד הבוקר ואז חלומותיי פרצו והמין היה נוכח, גבריותי עלתה, אבל החלום היה אמיתי מדי התחושה של שפתיים עטופות סביב החבר המתנפח שלי, לשון עובדת סביב הציר. עיניי נפתחו לגלות שזה היה… מישהי הייתה מתחת לשמיכות ראשה עולה ויורד מתחת לשמיכה. הושטתי יד והרגשתי את כתפיה העירומות כשהיא נעה כלפי מעלה לכיווני, היא שמרה את השמיכה מעל ראשה. ניסיתי להזיז אותה אבל היא משכה אותה כלפי מטה מול פניה מסתירה את פניה "לא" היא לחשה. ידי הרגישו את שדיה הם לא היו גדולים מספיק כדי להיות של ברב, ראש הפין המתקשה שלי החליק לאורך גופה החלק. המסתורין עשה את זה אפילו יותר מרגש, כשהגיע ליעדו הסופי היא שפשפה את החריץ הרטוב שלה קדימה ואחורה על ראשו באיטיות. זה היה צר מאוד, היא דחפה חזק לוקחת את כל אורכו, חזק יותר היא דחפה גומרת פעם פעמיים ואז התפוצצתי בתוכה. היא התיישבה דוחפת אותי עם קירות החור הצר והחם שלה. ידיה מרפות את האחיזה בשמיכה, קרעתי אותה אחורה כדי לחשוף… סינדי… החיוך המתוק שלה הראה הנאה שובבה, "מה את עושה?" התנשמתי. "שנים חלמתי לזיין אותך" סינדי ענתה כשהיא דוחפת אותי באיטיות, חברי מתנפח בתוכה לסיבוב שני, "אבל לא ידעתי איך אתה מרגיש לגבי זה…" תאמין לי באותו רגע הרגשתי די טוב לגבי זה, והפרי האסור של גילוי עריות, לא היה רק מרגש אלא גם משכר. טוב, סוף השבוע התברר כפרוע יותר ממה שחשבתי שיהיה ועכשיו היה לי את כל הקיץ לצפות לו.

Avatar photo

By יעל אפק

יעל אפק היא סופרת נלהבת שמרגישה חיבור עמוק לתחום הספרות הארוטית. היא אוהבת לשלב בין תשוקה ורגש בסיפוריה, ותמיד מחפשת דרכים חדשות להעביר חוויות חושניות ואינטימיות דרך המילים. יעל כותבת במיוחד עבור הקהל הישראלי ומאמינה שדרך הסיפורים שלה היא יכולה ליצור חיבור רגשי עמוק בין הקוראים לתכנים. מלבד הכתיבה, יעל גם אוהבת לפרסם סיפורים של אחרים, מתוך אמונה שכל אחד יכול למצוא את מקומו בעולם הארוטי ולשתף את החוויות שלו עם הקוראים.