האחים חברים, אני מאמין שאחים מוצאים את עצמם במצב שבו יש להם דחפים מיניים שהם רוצים לספק ברגע זה. חוץ מאחותי, אין לי הרבה אינטראקציה עם בנות. זה היה יום הולדתי ה-25 והחלטנו לצאת לטיול במסוק בשביל הכיף. אחותי בת ה-23 היא אדם מאוד צנוע בגלל הדת ולא ראיתי אותה אף פעם בצורה מינית ולא נמשכתי אליה. אחרי הטיול במסוק, היא החליטה להיכנס לחנות בגדים כדי להסתכל על כמה דברים. היא לקחה אותי למחלקת החזיות והתחתונים בזמן שקנתה בגדים אחרים, מה שגרם לי להרגיש מאוד לא נוח. היא התחננה שאקנה לה את זה כי היא הרגישה יותר מדי נבוכה לבקש מההורים שלנו. אמרתי בסדר וביקשתי ממנה לא להזכיר שקניתי את זה. היה לה ערימת בגדים שהיא רצתה למדוד והחנות הייתה עם חדר הלבשה. חשבתי שהיא תיכנס לבד אבל אחותי אמרה לי לבוא ולעזור לה למדוד את הבגדים. הייתי בהלם מוחלט ושאלתי אם היא תהיה נוחה עם זה. היא לא התנגדה אז נכנסתי לחדר ההלבשה. בהתחלה, זה לא היה כל כך גרוע כשהיא רק מדדה חולצה מעל. אבל אז היא התחילה להוריד את החולצה שלה ונשארה רק עם החזייה. היא גם הורידה את המכנסיים שלה ונשארה בתחתונים ואני הייתי בהלם. הייתה לי עוררות מיידית וניסיתי להסתיר את זה אבל אחותי ראתה את הבליטה. לא יכולתי לשקר שמצאתי את החזה שלה ואת הקימורים לאורך התחתונים שלה מהממים לחלוטין. התנצלתי וביקשתי ממנה לסלוח לי. היא לא נראתה מוטרדת ואז היא אמרה לי להסתובב לרגע. היא פתחה את החזייה שלה והתפשטה לגמרי ואמרה לי שזה בטוח להסתכל שוב. זה היה ממש קשה ולא ידעתי מה לומר במצב של הלם. פשוט החמאתי לגוף העירום שלה ואמרתי שהיא מהממת. המשכתי לבהות בחזה שלה והסתכלתי בין הרגליים שלה. לא אמרתי כלום כשהיא שמה שוב את התחתונים והחזייה שלה וניסתה את שאר הבגדים שלה. שנינו יצאנו מחדר ההלבשה כשהייתי בהלם מוחלט ופשוט קניתי לה כל מה שהיא רצתה. אחרי שיצאנו מהחנות, המשכתי לפנטז על איך אני אקיים את הסקס הכי טוב בחיי איתה. כשהיא חייכה, היא התקרבה לחבק אותי ואני חיבקתי אותה בחזרה תוך כדי הסתכלות בעיניה. לא יכולתי להתאפק ונתתי לה נשיקה על הלחי והיא אמרה שאני יכול לנשק אותה על השפתיים אם אני אוהב אותה כל כך. בפומבי, נישקתי אותה על השפתיים בתשוקה והיא השיבה על ידי השתתפות. לאחר מכן, החזקתי את ידיה כשנכנסנו לבית קפה. המשכנו להתנשק וכולם בפומבי הניחו שאנחנו יוצאים, מה שבאופן לא רשמי עשינו. מאוחר יותר שאלתי אם היא תהיה החברה שלי והכרתי שזה מוזר כי אנחנו אחים ביולוגיים אז היא יכולה לסרב. היא אמרה שהיא רוצה שאני אהיה החבר שלה והפכנו לזוג. שנינו הבטחנו לא לגלות לאף אחד על הקשר שלנו. ברכבת הביתה, הפכתי להרבה יותר נוגע כשאני לוחץ את החזה שלה נגדי בזמן חיבוק וסטירה על הישבן שלה בשביל הכיף. היא השיבה על ידי תפיסת הפין שלי בצחוק. ברגע שחזרנו לשכונה שלנו, היינו צריכים להתנהג כרגיל כדי שאף אחד לא ידע כלום. מאוחר יותר באותו יום בסביבות 11 בלילה, ההורים שלנו הלכו לישון והחלטתי פשוט לשלוח לה הודעה באינסטגרם ואמרתי לה שאני משועמם. היא הזמינה אותי לחדר שלה אז זחלתי לאט פנימה וסגרתי את הדלת. הצטרפתי אליה מתחת לשמיכה וצחקנו והמשכנו להתנשק. היה ברור שאנחנו מתקדמים למשהו שלא נוכל לחזור ממנו. הנשיקות שלנו הפכו ליותר תשוקתיות כשהיא הורידה את החולצה שלי. הורדתי את החולצה והמכנסיים שלה ופתחתי את החזייה שלה. היא הרימה את הרגליים כשזרקתי את התחתונים שלה ברחבי החדר והיא זרקה את הבוקסר שלי. שני הגופים העירומים שלנו היו מתחת לשמיכה ושנינו פשוט התחבקנו חזק ויכולנו להרגיש את חום הגוף אחד של השני מקרין. חיבקתי אותה מאחור במשך 5 דקות בזמן שהתנשקנו והודיתי כמה נמשכתי לראות אותה מתפשטת. אמרתי לה כמה אני אוהב אותה כאחות ורוצה לאהוב אותה אחרת עכשיו. ניהלנו שיחה אינטימית ומשמעותית והיא הסתובבה וחיבקה אותי חזק ואמרה כמה היא מרגישה בטוחה סביבי. כל זה בזמן שהאיברים הפרטיים שלנו נגעו ואני התנגדתי לדחף לחדור. כל הלילה הזה, לא היה סקס כי לא הרגשנו מוכנים לזה עדיין, אבל היא חיבקה אותי כל הלילה והמשכנו להביע כמה אנחנו דואגים אחד לשני. כשהיה בערך 2 בלילה, קמנו בשקט להתלבש שוב, ואז נישקתי אותה לשלום ויצאתי. כל הלילה הזה, הייתי צריך לסיים במוחי על ידי אוננות למה שקרה בשעות האחרונות. גמרתי ברחבי החדר ולא יכולתי להפסיק להרגיש עוררות מהמחשבה על יצירת בלגן בתוכה. במשך כ-2-3 שבועות, לא היה לנו סקס והקשר שלנו היה בעיקר לצאת לדייטים, להתנשק ולגעת. יום אחד היא ניהלה שיחה רצינית בזמן שהיינו בחוץ ואמרה שהיא מרגישה מוכנה לנסות קיום יחסים. שאלתי אותה מה יקרה אם היא תיכנס להיריון והיא פשוט אמרה שהיא תיקח גלולת חירום אחרי. גם אמרתי לה שלא נוכל לעשות כלום בבית כי זה יהיה רועש מדי.

ולאחר מכן היינו נתפסים על ידי ההורים שלנו. אמרתי לה שאבדוק אפשרות להזמין מלון ליום כדי לבלות זמן בפרטיות. הזמנתי חדר במלון ליום. אכלנו ארוחת צהריים במסעדה לפני כן ואז נכנסנו לחדר המלון הפרטי שלנו. זה היה מאוד רומנטי כשהיא ישבה על המיטה במלון בלנז'רי סקסי מאוד. התפשטתי בחדר האמבטיה למגבת ויצאתי מהאמבטיה עם איבר מין זקוף. הורדתי את החלוק ומיד אחותי תפסה אותי למיטה והתחלנו להיאבק ולנשק. ניסיתי להיות עדין כשנאבקנו. ואז הרמתי את מותניה כדי להוריד את התחתונים ואז שכבנו במיטה עירומים. היא ירדה למצוץ לי וניסיתי בכל הכוח לא לגמור. זה היה הפעם הראשונה של שנינו ושמעתי שבנות לא אוהבות בחורים שמסיימים מהר מדי. בזמן שהיא מצצה לי בעדינות עם שפתיה, המשכתי למשוך את האשכים והיא צחקקה ושאלה מה אני עושה. אמרתי לה שאני רק מנסה לעצור את זה והיא צחקה. המשכנו להיאבק בעירום ואפילו נפלנו לשטיח. שיחקתי עם השדיים שלה ומצצתי את הפטמות שלה בשביל הכיף. ואז מצצתי את הנרתיק שלה והשתמשתי בלשוני כדי לעורר אותו. לבסוף, הכנסתי את הקצה פנימה אבל לא ויתרתי על לעצור את עצמי מלגמור. בזמן שהמשכתי להיכנס ולצאת, והיא המשיכה לגנוח, המשכתי למשוך את האשכים כדי לעצור את הזרע וזה עבד בצורה יעילה. כשזה היה מאוחר מספיק והיא הרגישה טוב, סוף סוף היה לי אורגזמה בתוכה וראיתי זרע מטפטף. היא המשיכה לצחוק וגם אני צחקתי. היא קמה והתחילה לקפוץ כדי לספק דחיפה ואני כנראה גמרתי 3-4 פעמים בתוכה. ידעתי שהיא בהחלט הולכת להיכנס להיריון מאחותי הביולוגית, אבל היה לנו יותר מדי כיף. אצבעתי אותה, היא סיפקה לי מין אוראלי, וביצענו יחסי מין בתנוחות שונות. כשהגיע הזמן לעזוב, שנינו התקלחנו יחד בעירום, התלבשנו ועזבנו את המלון כדי לחזור הביתה. הייתה לנו הזדמנות אחת בזמן שההורים שלנו היו מחוץ לבית ליום והחלטנו להקליט את זה כדי לפרסם באינטרנט הפעם. שנינו לבשנו מסכות שחורות שהיו בהן חורים רק לעיניים ויצרנו סרטון מין של שנינו מקיימים יחסי מין. אף אחד לא יודע באינטרנט שהיינו אחים אמיתיים וגם אף אחד בציבור. בשלב זה, אנחנו יוצאים כבר כחודש-חודשיים ומתכננים להמשיך לקיים מערכת יחסים. ואנחנו מקיימים יחסי מין יומיים עד עכשיו בכל פעם שיש לנו הזדמנות.

Avatar photo

By יעל אפק

יעל אפק היא סופרת נלהבת שמרגישה חיבור עמוק לתחום הספרות הארוטית. היא אוהבת לשלב בין תשוקה ורגש בסיפוריה, ותמיד מחפשת דרכים חדשות להעביר חוויות חושניות ואינטימיות דרך המילים. יעל כותבת במיוחד עבור הקהל הישראלי ומאמינה שדרך הסיפורים שלה היא יכולה ליצור חיבור רגשי עמוק בין הקוראים לתכנים. מלבד הכתיבה, יעל גם אוהבת לפרסם סיפורים של אחרים, מתוך אמונה שכל אחד יכול למצוא את מקומו בעולם הארוטי ולשתף את החוויות שלו עם הקוראים.